آنچلوتی: نگران عملکرد نیمه دوم هستم؛ با ترکیبی کامل به مصاف بارسا خواهیم رفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نگران عملکرد نیمه دوم هستم؛ با ترکیبی کامل به مصاف بارسا خواهیم رفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نگران عملکرد نیمه دوم هستم؛ با ترکیبی کامل به مصاف بارسا خواهیم رفت

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لوانته به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، او در مورد غیبت سامی خدیرا و آلوارو آربلوا گفت: "آنها به دلایل فنی در لیست حضور نداشتند."

رئال مادرید بهتر شده بود: "فکر می کنم نیمه اول خوب بود، و با شدت و کیفیت خوبی بازی کردیم. ما بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم، ما آرام تر بودیم و با حوصله بازی می کردیم. من ترجیح می دهم بر اساس نمایش نیمه اول خود پیشرفت کنیم."

اضطراب کریستیانو رونالدو: "فکر می کنم کریستیانو پر جنب و جوش بود، چرا که گل اول پس از ضربه او که توسط مدافع مهار شد، به دست آمد و به بیل رسید و او گلزنی کرد. و گل دوم همینطور بود. کریستیانو گلزنی نکرد اما در بازی فعال بود."

بازی بعدی، ال کلاسیکو: "ما با حداکثر اعتماد به نفس ممکن راهی نوکمپ خواهیم شد."

مصـدومان: "مودریچ و راموس کمک مهمی به تیم کردند. مودریچ در زمینه کیفیت بازی و راموس از لحاظ شخصیت تیمی به ما کمک کرد. ما وضعیت سرخیو و مودریچ را بررسی کردیم، آنها در فرم خوبی بازی را تمام کردند... ضمن اینکه هیچ محرومی هم وجود ندارد. فکر می کنم تقریباً با کامل ترین ترکیب به نوکمپ خواهیم رفت."

خوشحالی بعد از گل بیل، آیا او تحت تأثیر انتقادات قرار گرفته بود؟ "من بیل را با انگیزه تر و با میل و اشتیاق بیشتر دیدم، و کل تیم تمرکز بیشتری داشت. همه آنها برای مدتی در این بازی خوب کار کردند. روز یکشنبه باید در کل زمان مسابقه اینطور عمل کنند."

چه چیزی در مورد بازی یکشنبه شما را نگران می کند؟ "نمی دانم. عملکرد نیمه اول به من اطمینان داد اما در مورد نیمه دوم کمی نگران هستم. با این وجود، ال کلاسیکو بازی متفاوتی خواهد بود. ما باید در بهترین فرم خود باشیم، و در آن صورت می توانیم پیروز شویم. مشخصاً ما در تمام طول هفته می توانیم روی جنبه های فیزیکی و تاکتیکی خود کار و تمرین کنیم [با توجه به دیدار وسط هفته بارسلونا در چمپیونزلیگ] و این برای ما یک مزیت است."

تیمی که در نوکمپ بازی خواهد کرد: "من در مورد ترکیب بازی در نوکمپ تصمیم گیری کرده ام، فکر نمی کنم سورپرایز خاصی وجود داشته باشد. من شک و تردید هایی در مورد اینکه چه کسی درون دروازه بایستد دارم... (می خندد). [آنچلوتی قبلاً تأیید کرده است که ایکر کاسیاس مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد.]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393 | 14:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.